יתרונות

  • קל ופשוט לשימוש –  הסאפ הוא די פשוט לשימוש ותופסים את העניין די במהירות ואין צורך באימון רב על מנת לשלוט בטכניקה – ברגע שמבינים את נושא שיווי המשקל בעמידה על הגלשן ואת היכולת להסתובב, אין ממש מה ללמוד יותר.

  •  ניתן לשלוט במהירות החתירה בקלות רבה, המשמעות היא שזה פחות מאיים מגלישת רוח וגם אם במקרה נפלת מהסאפ, קל להתרומם, להתייצב ולהמשיך. כל זה הופך את הסאפ לספורט מאוד פופולרי ברחבי העולם, וגם כאן באילת. סאפ מתאים לצעירים ומבוגרים כאחד ומגוון דרגות קושי, בעמידה או בישיבה.
  • משתלם ולא יקר - השכרת סאפ אצלנו תעלה לך 99 ש״ח ל 3 שעות, כולל מסירה ואיסוף לכל החופים באילת.
  • חברתי וקבוצתי – קל וכיף לדבר עם חבר או בן משפחה כאשר חותרים אחד ליד השני, ובמידה ויש לכם ילדים קטנים הם יכולים לשבת על הגלשן אתכם
  • אימון כושר איכותי ויצירתי בים האדום –  דרך מצוינת להתאמן ולהיכנס לכושר. הרוטציה העדינה שמתרחשת בגוף כתוצאה מהחתירה מחזקת את שרירי הליבה שלכם (CORE), במיוחד את השרירים האלכסונים ואת הרחב הבטני. הכתפיים והידיים שלכם עובדות בזמן החתירה עם המשוט כנגד משקל הגוף, והסאפ עצמו, ושרירי הרגליים נמצאים רוב הזמן בכיווץ על מנת לשמור על הגוף זקוף וכדי למנוע נפילות.
  • זוהי דרך מצוינת לשמור ולרדת במשקל – לא רק שהשימוש בסאפ יכול לשרוף לכם 400 קלוריות בשעה או יותר, אלא גם שבאמצעות בניית מסת שריר שמתרחשת כתוצאה מהעבודה על הסאפ, תוכלו להמשיך לשרוף קלוריות גם כאשר הפעילות כבר מאחוריכם. 

  • הסאפ הוא פעילות עם חיכוך עדין יחסית, ולכן, נותן לכם אפשרות לבנות את הכושר הגופני עם סיכון נמוך לפציעות בדרך.  

  • הסאפ משפר את שיווי המשקל שלכם – הגלשן הלא יציב הופך את האימון למאוד יעיל. למרות שזה נראה כאילו רק עומדים במקום על הסאפ, חוסר היציבות של הגלשן על המים גורם לשרירים להיות בפעילות מתמדת על מנת להשאיר אתכם עומדים על הגלשן. בהמשך, תוכלו לשים לב ששיווי המשקל השתפר גם מחוץ למים, וניתן יהיה לראות שיפור מבחינת שיווי המשקל גם בפעילויות ספורטיביות אחרות ובחיי היומיום. 

  • בזמן החתירה על סאפ תיהנו מיתרונות הבריאות של השמש האילתית, המים המרעננים והבריזה הנעימה של הים האדום.  

  • גלישת סאפ עשויה לשפר את הבריאות שלכם בדרכים שהן מעבר ליכולות האירוביות ולרמת הסבולת שלכם, במיוחד אם אתם חותרים באילת. ידוע שמי ים משפיעים בצורה חיובית על הגוף. מלבד היתרונות הפיזיים שהוכיחו במחקרים אחרונים שהים עוזר למחלות עור שונות, ואף ישנם מחקרים המצביעים על כך שרק מלהסתכל על המים אנחנו מרגישים רגועים יותר, שלווים יותר ויכולים להימצא במעין מדיטציה. חשיפה מבוקרת לשמש (לא יותר מדי) תגרום לכם לספיגה של ויטמין D, והכי חשוב, תשפר את מצב הרוח שלכם.

  • חתירה על סאפ היא אימון על כל השרירים בגוף.
  • שימוש נוסף של סאפ הוא ביצוע תרגילי כושר, יוגה ופילאטיס על הסאפ – על מנת לדחוף את האימון שלכם צעד נוסף קדימה, אתם יכולים לשלב תרגילי כושר, יוגה ופילאטיס מסויימים על הסאפ. 

Liquid error: Could not find asset snippets/bookthatapp-widgets.liquid